mask

Blog

pracownik drukarni

Opakowania z folii a personalizacja – czy to możliwe?

Opakowania foliowe są popularne ze względu na wiele zalet. Dzięki tzw. personalizacji rozsławisz swoją markę lub firmę. Odpowiedni, atrakcyjny nadruk zwróci uwagę klientów i umocni się w ich świadomości. Tak opracowane pudełka i woreczki są estetyczne i chętnie wybierane. Przeczytaj, jak powstają!

Czytaj więcej

Gdzie stosowane są opakowania z folii?

Opakowania foliowe są stosowane w wielu różnych sektorach gospodarki. Mają szczególne znaczenie dla branży kosmetycznej, spożywczej, technicznej, farmaceutycznej, zabawkowej oraz piśmienniczej. Ich popularność wynika z wyjątkowych cech, które przynoszą użytkownikom wiele korzyści.  Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, dlaczego mają tak duże znaczenie!

Czytaj więcej

kobieta trzymająca prezent

Jak oryginalnie opakować prezenty?

Każdy prezent, bez względu na wartość, jest zazwyczaj dużą radością dla obu stron – zarówno dla darczyńcy, jak i obdarowanego – szczególnie jeśli będzie zapakowany kreatywnie. Oczywiście oryginalne opakowanie podarunku zajmie więcej czasu, niż po prostu włożenie do torby czy pudełka na prezenty, jednak rozpakowanie wywoła wiele radości i będzie warte włożonego trudu.

Czytaj więcej

nadruk na pudełku

Jak dopasować nadruk do pudełka?

Pudełka służą do pakowania produktów i prezentów. Zapobiegają uszkodzeniu towaru w transporcie i wyglądają estetycznie. Mają też dużą zaletę, bo można na nich stosować dowolne nadruki, z których korzystają firmy i osoby prywatne. Grafika jest trwała, odporna na ścieranie i blaknięcie pod wpływem promieniowania słonecznego.

Czytaj więcej

pudełko z klapką

Gdzie znajdą zastosowanie pudełka profilowane z klapką?

Na rynku opakowań królują od zawsze dwa rodzaje opakowań z kartonu oraz pudełka przezroczyste z tworzyw sztucznych. Jedne i drugie mają chronić zawartość przed zniszczeniem, zabrudzeniem, ale niewątpliwie jeśli weźmiemy pod uwagę kwestie wizualne — król jest jeden. Gdzie znalazły zastosowanie pudełka profilowane z klapką?

Czytaj więcej

folia

Jak się ma stosowanie folii PET do ekologii?

Gdyby komuś przyszło stwierdzić, jaki materiał powoduje największe zanieczyszczenie dla środowiska, prawdopodobnie postawiłby on na plastik. Wszyscy słyszeliśmy historie o tym, że plastikowa torba rozkłada się kilkaset lat, bo nie jest stworzona z materiałów organicznych, a więc łatwo absorbowalnych przez przyrodę. Czy jednak takie historie mają pokrycie w rzeczywistości?

Czytaj więcej

folia

Czym charakteryzuje się folia wysokoprzezroczysta?

Wiele firm działających w branży produktowej opiera swą ofertę produktową na opakowaniach z folii. Dużą popularnością wśród wszystkich możliwych rozwiązań technologicznych w obszarze produkcji opakowań cieszą się opakowania profilowane, wykonywane z folii wysokoprzezroczystej. Czym charakteryzuje się ten wybitny materiał powstały na badzie tworzyw sztucznych?

Czytaj więcej

zabawka

Jak uchronić przed zniszczeniem produkty na półce sklepowej?

Opakowanie stanowi ważny element każdego produktu. Chroni towar przed zniszczeniem, zapewnia atrakcyjny wygląd oraz dostarcza klientowi ważnych informacji o artykule.

Czytaj więcej

plastikowe opakowanie

Co można przechowywać w opakowaniach plastikowych?

Opakowania plastikowe mają szerokie zastosowanie w wielu branżach, szczególnie kosmetycznej, odzieżowej i spożywczej. W zależności od rodzaju użytego tworzywa sztucznego będą idealne do zapakowania zabawek, gadżetów, słodyczy lub drobnych przedmiotów domowego użytku. Dowiedz się, gdzie i dlaczego szczególnie dobrze sprawdzają się opakowania plastikowe.  

Czytaj więcej

opakowanie

Gdzie kupić nietypowe opakowania na potrzeby firmy?

Opakowanie zewnętrzne jest swoistą wizytówką produktu – pierwszą rzeczą, która przyciąga uwagę konsumentów i skłania ich do zapoznania się z ofertą firmy. Nic dziwnego, że coraz więcej producentów zwraca uwagę na sposób prezentacji wyrobów i wygląd opakowań, w których są sprzedawane. Im bardziej nietypowe pomysły, tym większa szansa, że towar zostanie zauważony i zapamiętany przez potencjalnych klientów.

Czytaj więcej