mask

Opakowania z folii a personalizacja – czy to możliwe?

Opakowania foliowe są popularne ze względu na wiele zalet. Dzięki tzw. personalizacji rozsławisz swoją markę lub firmę. Odpowiedni, atrakcyjny nadruk zwróci uwagę klientów i umocni się w ich świadomości. Tak opracowane pudełka i woreczki są estetyczne i chętnie wybierane. Przeczytaj, jak powstają!

Czym jest personalizacja opakowań foliowych?

Opakowania foliowe można pokryć specjalnym nadrukiem. Dzięki temu na pudełkach, tubach i woreczkach umieszcza się wybraną grafikę, nazwę i logo przedsiębiorstwa, treść. W technice fleksograficznej wykorzystuje się formy drukarskie oraz szybkoschnące farby. Odpowiednio dozowane i rozprowadzane umożliwiają wykonanie precyzyjnych i trwałych elementów, cechujących się wysokim poziomem szczegółowości.

W ten sposób każde opakowania foliowe może zostać ozdobione i oznaczone. Nadruk fleksograficzny jest stosowany na wielu różnych powierzchniach, również śliskich i elastycznych. W szczególności można tak spersonalizować:

  • torby plastikowe,
  • etykiety,
  • opakowania foliowe.

Zyskują one na wyglądzie i atrakcyjności, są odpowiednio oznakowane, np. zgodnie z wymogami prawa.

Jak nanosi się nadruk na opakowania foliowe?

Fleksografia opiera się na wykorzystaniu czterech kolorów podstawowych, które pozwalają na uzyskanie dowolnej barwy. W efekcie na opakowaniach foliowych powstają wysokiej jakości nadruki. Wcześniej projektuje się pożądany układ elementów graficznych  treści oraz przygotowuje  indywidualną formę. Ta jest dociskana na opakowaniu, w wyniku czego uzyskuje się trwały i precyzyjny wzór.

Spersonalizowane opakowania foliowe zapadają w pamięć klientów, pełnią ważną funkcję informacyjną i marketingową. Nadruki takie są popularne z uwagi na korzyści, jakie przynoszą producentom wyrobów wielu branż.